2010. január 17., vasárnap

Vicces sms-ek 2

1. Tudom, rosszul fog esni amit most írok, hidd el nekem sem könnyű, de valakitől meg kell végre tudnod az igazságot........A Télapó nem létezik! :)

2. Megérintettem. Olyan kemény volt és hatalmas. De erőt vettem magamon es nem kaptam be, hanem lehúzogattam a bőrt róla, majd szopogatni kezdtem az Őszibarackot.

3. Itt állok elötted, combjaid lagy ölelésére szomjazom. Kérlek ülj ram finoman és kapaszkodj belém!... A Te egyetlen mérleghintad.

4. Örömmel értesitem, hogy Ön megnyerte nyereményakcionk födijat, egy 3 hetes cigany gyereket. Amennyiben elmulasztana az atvételét, postazzuk az egesz csaladot.

5. A magyar termeszetgyogyaszok szovetsege gratulal Onnek abbol az alkalombol, hogy On az egyetlen, aki szajratetellel tudja gyogyitani a fitymaszukuletet..

6. Nincs olyan karom mint Arnoldnak, nincs olyan szemem mint Brad Pittnek, nincs olyan hasizmom mint Mel Gibsonnak, de ugy nyalok mint LASSIE.

7. Hajad ritka, az is deres, a végbeled meg aranyeres. Segged fonnyadt. Faszod béna, olyan mint egy rohadt répa. Nem is jó az többé masra, esetleg csak hugyozasra!

8. Ma divatosak a kis autok, és a kis mobiltelefonok is. Eljön az idö, amikor divat lesz a kis fasz is, és akkor te is nagy vagany leszel!

9. Laza vagyok, szétesem, kezemben a GSM. Agyban fekszem meztelen, gyalulnék én rendesen. Ha Te is akarsz énvelem, hivjal fel a telcsimen.

10. Az ön horoszkopja a következö napokra: rengeteg dicséretet kap munkatarsaitól, viragözön arasztja el. Ezen ne lepödjön meg, minden temetés ilyen.

11. Rég hallottam rolad,te szép magyartarka,apoljon le téged egy nagy bika farka! Sajgo segged likat hüsitsd hideg jéggel,és ha nem volt elég,kurasd magad széjjel!

12. Szörös hörcsög szörpöt szörcsög, ratörtek a heregörcsök. TE meg szörcsögj sört vagy fröccsöt, nem lesz soha HEREGÖRCSÖD!

13. Csaladi okok miatt eladnam fekete 600 SEL Mercedesem JIMMY1 rendszammal, majdnem teli taras Berettaval, HULLAJO aron! A jeliget dalban mondom el!

14. A farok definicói:1-10 évig vízmü,12-20 évig hajtómü, 20-30 évig erőmü, 30-40 évig évig remekmü 40-50 évig életmü, 50-70 évig emlékmü, 70-től bördiszmü.

15. Ez a te szerencse halad <¤>< , ami mindenkinek szerencsét hoz az életben. El kell küldened öt kedves embernek, különben eluszik a szerencséd!

16. Élj úgy, hogy ha lepereg elotted életed filmje nehezen tudd eldönteni, hogy kaland vagy pronófilmet láttál.

17. Elöször finoman behatolok abba a nedves kis résbe, majd vadul dolgozom rajta, végül elmegyek, így szerellek meg téged te átkozott vízakna!

18. Vágytam rád, kívántalak, levetkoztem és izzadni akartam alattad órákig, szenvedni, de le kellet mondanom rolad mert nem voltal bekapcsolva te dog szauna!

19. Kérlek mostantól ne telefonálj, ne írj, ne keress! Énekelni tanulok, király kell az országnak.

20. Ha 1 traktor 568 nap alatt kaszal le 51 kg lekváros grillsütöt, akkor hany Barkas hoz el 4 németül beszélö krokodilt, aminek nincs haja és üvöltenek a samponok?

21. A szerelem olyan mintha behugyoztal volna a gatyadba, mindenki latja rajtad ,de csak Te erzed a meleget!

22. A csok a szerelem beszéde. Kérlek gyere ide és beszélgess velem!!!

23. Szemed zold, hajad barna, pocsod mint a hangya farka. Eszed kevés, fejed torz, szagod mint a doglott borz. S, hogy e vers ne legyen hiaba, nagy lofasz a pofadba!

24. A telefonoddal szórakozol, ahelyett, hogy elore néznél?

25. Jimmy elfelejtette,hogy maradt a csöben egy golyó........De utána eszébe jutott!!!


26. Felmentem hozza. Gyozkodott, azt mondtanem fog fajni. Meggyozott. Elovette es felrehuzta a bugyimat. Benyomta. Oh te fajdalmas tetanusz!!!

27. Mi van a Friderikusz farka vegen? ? ? Gyerekszaj! :)

28. A dohanyzas 7 perccel roviditi meg minden ember eletet, a szex 15 perccel hosszabbitja. Uzenjuk minden dohanyosnak:KURJATOK AZ ELETETEKERT!

29. Ajtónkon kopogtat már a hideg tél is,ilyenkor fázik igazán a pénisz!Sapkánál sálnál jobb a meleg pina!Találjon meg téged is egy szexőrült liba!

30. Mi a nö 4 kedvenc állata?Egy Jaguár a garázsban,egy Bika az ágyban,egyEzüstroka a nyakban ,es egy Marha aki mindezt megveszi!!

31. Ez a kisugárzás, ez a mosoly, ez az intelligencia, ez a helyes arc és mindenekelőtt ezek a gyönyörű szemek, de most már elég rólam. Te hogy vagy?

32. Hallom mikor éjjel belibbensz szobámba, megérinted meztelen testem minden részét. Hirtelen meglátod a legizgalmasabb pontot és elkezded szívni. Te rohadt szúnyog!

33. Szia! Ugy gondoltam, szülinapodra veszek neked egy lovat. Persze csak részletre. Elöször egy.....LOFASZT!

34. A legjobb TV a nő! Elöl van 2 gomb, hátul a hangszóró, középen a képernyö. Havonta szines adás van és ha netalán elmarad akkor valaki baszogatta a készüléket!

35. A Guinnes Rekordok Konyve szerint az On talpa a legkisebb sakktabla a vilagon! Mert azon csak 1 paraszt fer el!

36. Légyszives nagyon fontos lenne hogy a B@s&s#>t és tedd a {%3^+ de a mási[$¤ is! Fontos az életem függ töle köszi hálám üldözni fog!

37. Szabad vagy? Nincs semmi gondod? Nősülj meg és vegyél egy autót!

38. Tisztelt Előfizető! Kötelességünknek érezzük tájékoztatni Önt, hogy már jó ideje figyeljük tevékenységét. Most épp SMS-t olvas.

39. Rájöttem, hogy én vagyok az Isten, mert amikor imádkozom, én hallom...

40. Nézem a csillagokat, és Téged látlak. Nézem a napot, és Téged látlak. Nézem a világot, és Téged látlak... Menj már arrébb bazzzeg mert nem látok Tőled semmit !!!

41. Tájékoztatjuk, hogy a szépirodalom klasszikusai SMS-en szolgáltatásunk keretében Önáltal megrendelt Háború és béke továbbítását 20Ft/140 karakter egységáron megkezdtük...

42. UgYeMiLyEnSzArÉrZéSmIkOrOlYaNüZeNeTeTkApSzAmIcSuPaKiSéSnAgYbEtÜbÖlÁlLnInCs
43. BeNnEsZóKöZéSnInCsSeMmIéRtElMeDeEzAtEpRoBlÉmÁdMiÉrTkÖlTöTtÉlMoBiLrA?

44. A Beretta cég ezuton értesiti tisztelt megrendeloit, hogy az altalunk gyartott félautomata fegyverek, koronas logoval, Jimmy fantazianévvel kerulnek forgalomba.

45. Ujjaid kozé fogod, és a szadhoz emeled nyelveddel finoman megtamasztod, elmosolyodsz. Fogaddal gyengéden megharapod, hogy kijojjon a mag. Kérsz még egy szotyit?

46. Kívánom, hogy a Karácsony öröme Veled legyen egész évben, úgy mint atulevelek a szonyegben. Boldog Karácsonyt!

47. Tisztelt Elofizetonk! Gratulálunk, Ön rendelkezik a legkisebb készülékkelvásárlóink között. Nem, nem a mobiltelefonra gondoltunk...

48. Beleültem, kicsit féltem. Kinyitotta, majd belehelyezte. Ki-be mozgatta, ésutána kihúzta. Egy kicsit véreztem is, hisz ez volt az elso... foghúzásom.

49. Egy Allambiztonsagi ugybe keveredett. Ne forduljon meg csak nyujtsa ki a balkarjat, amig egy fekete taskat nem kap bele!

50. Van egy dolog, ami nagy es kemeny, ha beveszed a szadba es ki-be huzogatod,idovel fehér lé kezd folyni belole... Ez a fogkefe

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése