2010. január 17., vasárnap

Vicces sms-ek 3

1. Szeretném nyállal feltölteni belső combod ráncos üregeit, miközben forróvizeletedet mellkasomra folyatod szét. Vazelines ajkaid csillogása erekciórafakaszt...

2. Imádom ha te vagy fölül,igy meleget érzek belül.Hosszú ujjaida fellegekbe visznek,ugye bedöltél e viccnek?Ez nem is lenne uncsi de sajnosez a pulcsi..!

3. Köszönjük, hogy igénybe vette szolgáltatásunkat. Eddigi átirányítások száma19.

4. Köszönjük, hogy igénybe vette szolgáltatásunkat. A 170 forintos kezelésiköltséget minden alkalommal levontuk kártyájáról. Eddigi szolgáltatások ára(15 db) 2380 forint.

5. Köszönjük, hogy igénybe vette szolgáltatásunkat. A 15400 forintosszolgáltatási díjat a havi számlájához írjuk.

6. Élvezem ajkaid gyürüjét, cserébe az élvezetért szádba juttatok egy kis lét,és szomjad nyomban tovaszáll mert én vagyok a szívószál !

7. Vágjál bamba képet!IGY! MOST JÓ!

8. Probalj okos képet vagni!Aaa, mindegy, hagyjuk...

9. Fogadd meg barátom kedves szavaimat! Ne tartsd féken soha perverz vágyaidat.Kefélj agresszíven, sőt légy néha durva; Fertőzzön meg téged is egy vérbajoskurva!

10. Minden rendes férfi most a barátnőjével van vagy egy utszéli nővel kefél, dete amilyen buzi vagy most is csak a telefonod nyomkodod!

11. Mára megváltoztak a -val, -vel hasonulási szabályok. Régebben úgy tanultuk,hogy legénnyel, lánnyal, ma viszont így mondják: legény-nyal, lány-nyel!

12. Csöpi fogja öcsi pöcsét, öcsi fogja csöpi csöcsét. Kemény volt a Csöpicsöcse, felállt tőle öcsi pöcse.

13. Amikor meglátod, barna és fexik. De ha izgatod feláll ..... de én félnék abarna medvétől!

14. Reggel, mikor az ágy kivet, első gondolatom te vagy, csak rád vágyom! Tevagy az életem, az álmom! Kávé, kávé mindenárom!

15. Szereted simogatni a nyakam? Szereted nyalogatni a szám? Szereted nedvem aszádban érezni? Ki vagyok én? Hát egy üveg Balleys!

16. Mosolyogj, ez a második legjobb dolog, amit a száddal csinálhatsz.

17. Hiányod mindig megvisel; nélküled lenni szörnyü érzés. Percekig csak ülök és azon gondolkodom,hogy ki vitte el a WC papirt!

18. Járjad az életed boldogan,vidáman, ne legyen hiányod borban és pinában. Legyen mindig kéznél a söröd, lányok szopják vörösre a tököd.

19. Az öngyilkosság egyetlen társadalmilag elfogadott formája,ha halálra szeretkezed magad! Ugyhogy ha eleged van a világból,csak szólj és én szivesen segitek!

20. Szeress ugy, ahogyan én szeretlek téged. Szeretkezz velem annyiszor,ahányszor kérlek. Olvaszd ki a szivemet a jégböl, sose lesz elegem a töled kapott kéjböl!

21. Ezt az üzenetet 3000 éve inditották utra a Galaxis egy távoli bolygojárol, azzal a feladattal. hogy megtalálja a legnagyobb marhát a földön. A küldetés véget ért!

22. A szesz hatalmas istene gyujtson világosságot elborult agyunkban, az alkohol fényeskedjék, tévutra futott életünk alantas csillagösvényén.

23. "Aki a szarral hadakozik, szaros lészen az maga is." /Balassi Bálint/

24. Ha egyedül vagyok a szobában, akkor ember vagyok. Ha bejön egy nö, férfi leszek. És annyira vagyok férfi, mint amennyire nö az, aki bejött a szobába.

25. Amikor annyira le vagy törve,hogy még ahhoz is fel kell emelned a fejed,hogy lenézz, akkor üssed a lábad egy darabig,legalább attol jobban leszel,amikor abbahagyod.

26. Tegnap rád gondoltam fürdés elött, és elöntött a forroság! Utánna vettem észre, hogy csak a meleg vizet nyitottam meg.

27. Az élet minden napján emelkedik azoknak a száma, akik kinyalhatják a seggem! A mai naptol ön is közéjük tartozik.

28. Amikor meglátlak, tudom, hogy szeretlek. Gyönyörü szemeiden amikor megcsillan a napfény, az maga a gyönyör. Imádlak te ellenálhatatlan szölöfürt!

29. Reggel nem tudok enni mert rád gondolok, Délben nem tudok enni, mert rád gondolok, Este sem tudok enni, mert rád gondolok, És éjjel nem tudok aludni, mert éhes vagyok.

30. Szerettem volna neked valami okosat, szépet, izgatót, szexiset küldeni, de nem fértem fel a kijelzőre.

31. George W Bush nevében köszönjük,hogy az elöző sms-vel aktivizálta és elinditotta Moszkva felé nukleáris tölteteinket.

32. Jimmy király volt, meghalt. Elvis király volt, meghalt. Most már egy kicsit kezdek én is félni.

33. SEX is like NOKIA: connecting people

34. Én egy orgazmust okozó SMS vagyok, tudom, hogy Élvezed, mert látom, hogy mosolyogsz!

35. Szia! Én vagyok az. Gyere ide ahol vagyok. 10 perced van.

36. A nők akkor érik el a csúcspontot, amikor a férfiak a mélyponot.

37. A főnököm belevaló ember volt! Egyszer felmászott a szemétkuka tetejére. Megcsúszott es beleesett. A főnököm belevaló ember volt.

38. Nektek is 4 * a pinkódotok?

39. A nöi nem 4 csodája: 1, Nedvesnek lenni fürdés nélkül 2, Vérezni sérülés nélkül 3, Tejet adni fü zabálás nélkül 4, Hülyeséget beszélni kérdezés nélkül!

40. A Beretta cég ezuton értesiti tisztelt megrendeloit, hogy az altalunk gyartott félautomata fegyverek, koronas logoval, Jimmy fantazianévvel kerulnek forgalomba.

41. A telefonoddal szórakozol, ahelyett, hogy elore néznél?

42. A Beretta cég a váratlan sikeren felbuzdulva hasonló fegyvereket küldött ajándékba Lagzi Lajcsinak , Kozsónak stb. A modell neve: music instructor -9mm!

43. Az Ön által hivott ország: Zaire Hivás hossza: 73 perc.

44. Az Ön által hivott szám át volt irányitva a 06-90-33-44-55 hivószámra, melynek felhivása 225 Ft percenként. Köszönjük megértését. Pannon GSM

45. Az Ön által kért átutalás megtörtént. Tranzakció szám: 799853-135223 átutalt összeg: 300.000 Ft. Köszönjük, hogy igénybe vette szolgáltatásunkat! OTP Bank.

46. Az Ön által kért szolgáltatást az Ön készüléke hibája miatt nem tudjuk aktiválni. Kérjük fáradjon be szervizünkbe. Westel

47. Az Ön operátora nem tudja tolerálni tovább az közszeméremsértö szövegü sms-eit. Ezennel kártyáját felfüggesztjük!

48. Betük helyett számokkal mondom el:793738535 !

49. Csillagok, kérdöjelek, vigyori pofák, zárójelek, pontok, vesszök! Rám támadtak az sms-ek, gyere, hivj egy mentöt!

50. Ez az üzenet jókedvet és boldogságot okoz. Már az olvasás pillanatában rád tör egy kellemes boldog érzés, de csak annál jelentkezik, akire az irásnál gondoltam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése