2010. január 17., vasárnap

Vicces sms-ek 5

1. Soha ne bízz meg olyan élőlényben, aki 5 napig vérzik és nem döglik meg.

2. Tudomásunkra jutott, hogy Ön szeretkezéseinek 78%-át kutya-pózban végzi. A túl magas arányszám miatt 2001-ben ebadóbefizetésére kötelezzük.

3. Értesítjük önt hogy tagságát a müszakiegyetem könyvtárában, a galvánelemek iránt érzett perverz és beteges vonzalma miatt megszüntetjük.

4. Elcserélem barátnömet egy vagon ganéra. Jelige: szart szarért

5. Minek neked szép ruha, ha a faszod puha, inkább legyél rongyos szegény, de a faszod legyen mindig kemény.

6. Azért, mert az imádott hölgyed mellbimbója egyre keményebb lesz, még nem biztos, hogy te izgattad fel, lehet, hogy csak fázik.

7. 03 02 01 00 (((CUPP))) ....pont most talált el téged egy édes puszi.

8. Mióta vártam és vártam, de csak nem jött üzenet, rájöttem hogy csakis tőled lehet;))

9. A világon minden ötödik ember Kinai. A mi családunk öttagu, tehát valaki Kinai. Ez lehet Apu, lehet Anyu, az öcsém, Sanyi, a kis PoWong, vagy én. Szerintem a Sanyi.

10. TÁVIRAT! feladó: M^˘^á\|s˘^v••~i[l^˘á°5g 0@@°J@76Ö66V~Ö•˘^666 ^3É[[R`T˛@&E#D! ;; U#&J K^&Ö°°N°^Y•@V•~B°^E N[E] K~E•#Z~D•#J!! @K\˘^•a2,,1s@{}z><#á~•^~s

11. Mielőtt elolvasád ezt az üzenetet...ohh...most már mindegy..nagyon sajnálom.

12. Puszi a Pocidra, és 1 arasszal lejebb...

13. Fogatlan ínyemmel harapom kebledet reszkető kezemmel markolom seggedet, lankadó pöcsömmel bökdösöm pinádat,lennék csak fiatal hülyére kúrnálak!!

14. Imádom,ahogy végigsimítod tested meztelen ujjaiddal...ahogy minden testrészem nyomogatod...ahogy engem lesel titokban, hogy még mindig a régi vagyok-e...hiszen én vagyok a kattintgatós egered!

15. Ha ez az SMS nem villog,neked sűrgősen sexre van szükséged!!!!

16. Hogyan lehet meghatározni a pinát földrajzilag?Fekete,mint Afrika,vérzik ,mint Vietnám,ketté van hasítva mint Németország,és meg van BASZVA,mint ROMÁNIA!!!

17. Nem tudok üzenni

18. Nyomkodj erőteljesen!!!

19. A barátod nálam van Hívd ezt a számot:0630/246-4320

20. Lemerültem! Sürgősen hívj fel ezen a számon: 06 30 9 808 777. FONTOS!!!

21. Egy átmulatott éjszaka után a férfi felébred, mellette egy nő. Belenéz a tükörbe, a szájából kilóg egy fehér madzag. Megszólal, mikozben huzza ki: "Istenem, csak add, hogy Lipton tea legyen!"

22. Nem vagyok eros, mint a Terminátor, nem vagyok gyors, mint VanDamme, nem vagyok okos, mint Einstein, nem vagyok helyes, mint DiCaprio, de úgy nyalok, mint Lassie...

23. Olyan vagyok, mint a dinamit könnyen felrobbanok, csak a megfelelő kanóc kell hozzám.

24. Legjobb keksz az Albert keksz, legjobb szex a homoszex. Irgum-burgum, répakrém, más is buzi, nemcsak én.

25. Leszáll az est, jön 1 manó, apró, kedves, álmot hozó.Piciny zsákja vállát nyomja, aludni fogsz, ő már tudja.Jó éjt neked hülye kurva.


26. Nagyon sajnálom,hogy elhagytalak,nem tartozom többé hozzád.Remélem megértesz és megleszel nélkülem,tudom hiányzom nagyon.Szeretlek:a TE AGYAD.

27. Hogy mondod angolul,hogy"gyere bodri kutyám szedd a sátrofádat?" Kámon máj dog Bodri lec go kemping szerko!"

28. Meghal a pap.Mi lesz a sírjára írva? Tanulmányait befejezte... (jó pap holtig tanul)

29. Képzeld el,hogy az óceán mélyén vagy,és nem kapsz levegőt.A herezacskóim oxigénpalackok,ezért kapd be a faszom és lélegezz!Ne röhögj,mert megfulladsz!

30. Sikerült tönkretenned az unalmas és örömtelen magánéletemet!

31. Mivel ma a te szuletesnapod vagyon,minden szar a szadhoz ragadjon,aldjon meg az Isten usson meg a gutta sajat szemetdombodonn basszon meg a kutya.

32. A Pannon GSM Bee kampányára reagálva bevezetjük a Buu szolgáltatást, amit falun, teheneket nevelő ügyfeleink számára találtunk ki.

33. Olyan vagyok, mint a dinamit könnyen felrobbanok, csak a megfelelő kanóc kell hozzám.

34. Hátamon a púpom, megbékélnék vele, ha biztosan tudnám, hogy én vagyok a Teve.

35. Bakkecske hivja venyígét.Vétel.Bakkecske jelentkezz.Vétel.Bazzeg.

36. Szia! Csak azért írok hogy tudd, tegnap este betelt a pohár, elegem van, nem bírom tovább, húztam halasztottam egy ideig de, most már el kell mennem a fogorvoshoz.

37. Fogatlan inyemmel harapom kebledet, reszketö kezemmel markolom seggedet. Lankado pöcsömmelbökdösöm punádat, lennél csak fiatal, hülyére dugnálak!

38. Hol volt, hol nem volt, az Óperencián, az üveghegyen is túl, élt egy ember. Egy reggel felkelt és így szólt: Hű, de kurva messze lakom!

39. Nem élhetem az életem, ha nemi életem nem veled élhetem!

40. Jó kedv, szép szemek, széles, kacér mosoly, helyes külső, sok tudás… na és most rólad is beszélhetünk…

41. Ne haragudj, de teljesen eláztam az esőben és a te lakásod van a legközelebb. Nem mehetnék fel, hogy megszáríts?

42. Unom már,hogy minden társaságban csak a Nőkről és a szexről lehet társalogni.Hagyjuk ezt és beszéljünk inkább a zenéről!!! DUGTÁL MÁR ZONGORÁN???

43. Miben hasonlít a férfi és a padlócsempe? Először le kell fektetni, utána egy életen át ugrálhatunk rajta.

44. A szex férfi és nő között csodálatos dolog feltéve, ha a megfelelő nő és férfi közé kerülsz.

45. Ha már szép nem vagy, legalább hülye ne legyél!

46. Ölni tudnék a Béke Nobel díjért...

47. Értesítjük tisztelt előfizetőnket, hogy tarifacsomagját megváltoztattuk.Az Ön új percdíja arányos a farka méretével.Gratulálunk ingyen beszélhet!

48. SMS üzenete érkezett! Átveheti a legközelebbi GSM boltban.

49. Figyelem, hálózatkarbantartás miatt kérjük kapcsolja ki a mobilját. Ha befejeztük a munkát, akkor majd SMS-en értesítjük mikor kapcsolhatja be...

50. Az életem elrongyolom,olyan már,mint egy rongy halom,de még a föld is langy alom,csak hálj te vélem angyalom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése